[Klgy] betanítás

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Sze. 8., Cs, 15:10:56 CEST

Sziasztok!
Először is köszönöm a hétfői aktivitást, közös gondolkodást és a süteményt. :)
Másrészt ígértem az adatokat írásban is, miszerint Pásztor Pálma
betanítása zajlik, s hozzánk szeptember 14-én 9 és 12 óra között jön.
A szokott rendben fogadjátok kérlek őt, adva egymásnak a stafétát.
S ha már betanítás, akkor a gyakornokokról is had szóljak. Írt Lehotai
Edit, miszerint ebben a félévben gyakornokok biztosan nem jönnek
folyamatosan, maximum néhány levelezős hallgató jöhet. A tavaszi
félévben számíthatunk majd rájuk nagyobb számban.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu