[Klgy] szakref értekezletek

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Nov. 8., K, 09:24:09 CET

Kedvesek!
Nagy Anita írt nekem és kérte tőlem, hogy a következő két szakref
értekezleten legyetek, legyünk ott mind, akik a KLGY égisze alá
tartozunk és szakreferensek vagyunk. (S valóban, ha jól számolom 2
kivétellel mind szakrefek is vagyunk a mi osztályunkon.) Fontos témák
lesznek, ezért kéri Anita a részvételt. Alább bemásolom az invitáló
leveleket.
A két dátum: nov. 18. péntek 10 óra, valamint dec. 9. péntek 14 óra.
Legyünk ott, legyetek ott :)
Sziasztok,
S.

-----------------------------------
Kedves Szakrefek,
rég találkoztunk már teljes körben...

A mostani találkozónk apropóját az adja, hogy elkészült az új Cutter-kereső
(http://cutter.bibl.intra/index.php).

A továbbképzésen - melyet Körmöczy Rita fog tartani - átbeszéljük a
Cutter-szám adás
szabályait, a könyvtárunkban alkalmazott kivételeket, ill. várunk
Tőletek kérdéseket (problémák, bizonytalanságok) és konkrét példákat
is, melyek a szakterületeitek sajátosságai.

Időpont: 2022. november 18., 10:00 AudMin

Osztályvezetőktől mindenkit elkértem, ezért a részvétel kötelezően ajánlott ;)

Anita

-------------
Kedves Sany,
Dec. 9-én 14:00 órára tervezünk egy össz-szakref megbeszélést, ahova
jó lenne, ha minden szakreferens el tudna jönni.

A KLGY-t ez pedig igencsak érinti, ezért is szólok még időben... Tehát
szeretném kérni a segítségedet, hogy a jelenlétük megoldható legyen a
megbeszélésen.

Köszönöm,
A.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar