[Klgy] gyakornokok, illetve értekezlet kedden

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Már. 18., P, 10:23:40 CET

Sziasztok!
Kettő dolog miatt kereslek benneteket. Egyrészt a szokásos gyakornoki
program miatt, ugyanis újabb hallgatók érkeznek. Halász Szabó Tímea és
Kass Nóra március 24-én csütörtökön 12.30-tól 16.30-ig lesznek nálunk.
Arra kérlek benneteket, hogy a szokott módon és szokott sorrendben
fogadjátok őket. Ha lenne bármilyen észrevételetek, kérem jelezzétek.
A másik dolog, hogy jól alakul a centenáriumi program keretei között
beszerzésre kerülő üvegvitrinek ügye. Ha igaz, akkor rövidesen dolgunk
lesz vele. Éppen ezért Károllyal abban maradtunk, hogy március 22-én
kedden 2 órakor egy értekezletet tartanánk. Afféle ötletelőt, mint
múlt szeptemberben a Kutatók Éjszakája kapcsán. Az ötletelés tárgya
pedig az új fali üvegtárlók és az új kiállítóhely beüzemelése, az első
kiállítás átgondolása, a folytatással kapcsolatos elképzelések
lennének, stb. Egy ilyen közös ötletelés mindig felgyorsítja a
gondolkodást és cselekvést az adott témában, s most is ebben bízunk
Károllyal. Március 22-én 2 órakor tehát találkoznánk és átgondolnánk
az ötleteket, teendőket. A helyszín a Zenei Gyűjtemény lesz, s
igyekezni fogunk nem túl hosszúra nyújtani az alkalmat, hogy a Régi
Könyvek se legyen túl sokáig magára hagyva. :)
Ugye mindenkinek jó az időpont?

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu