[Klgy] szolgálati közlemény

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Már. 5., Szo, 10:23:27 CET

Sziasztok!
Az történt velem, hogy produkáltam egy pozitív tesztet, vagyis vírusos
lettem. Ráadásul mindezt a szabadságom napjaiban. Így a terveimmel
ellentétben ágynak dőltem. Kell ennél jobb program szabadság alatt?
Szerencsére azért fokozatosan javulok.
Viszont bizonyosan nem fogok tudni menni dolgozni még hétfőtől, mert
karanténban vagyok, bár nem tudom meddig. Majd értesítéssel leszek,
hogy mikortól állhatok munkába. Ám ha valami fontos dolog lenne
veletek, körülöttetek, amiben érintett lehetek, kérlek nyugodtan
írjatok. A leveleimet szakaszosan elolvasom, s ha kell, ügyet is
intézek.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu