[Klgy] nyári szabadságos ügyek

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Júl. 1., P, 14:26:03 CEST

Kedvesek!
Amint azt már mondtam nektek, jövő hétfőtől 10 nap szabadságra megyek.
Természetesen ha bármilyen fontos dolog lenne, ezen időszak alatt is
elértek. Van azonban néhány dolog, amire majd július 14-e után
visszatérünk. Így a nyári bezárással és szabadságokkal kapcsolatos
kérdésre is, utalva a kancellári körlevélre. Többségetek a megjelölt
nyári bezárás augusztusi időpontjában eleve szabadságon lesz. Vagytok
azonban néhányan, Zsófi, Zoli, Attila, akik csak részben, vagyis
valamilyen megoldást kell keressünk, ha nem tudtok mindvégig
szabadságon lenni. Amint visszajöttem egyeztetjük ezt a kérdést, de
addig is gondoljátok át magatok is. Most úgy áll a dolog, hogy talán
az épület baloldali részében, ahol a raktárak vannak, lesz hűtés
augusztusban is, tehát aki nagyon akar bent dolgozni, az ott fog
tudni, pl. raktári pakolást végezni. Lényeg a lényeg, hogy majd
közösen kigondoljuk az érintettekkel a megoldást.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu