[Klgy] beszámolók, gyakornokok, stb.

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Jan. 25., K, 11:36:35 CET

Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni nektek a múlt évi beszámolótkat,
észrevételeket, illetve 2022-es terveket. Ha kérdésem lesz keresni
foglak benneteket. A héten csinálom meg Katinak az összesített 2021-es
KLGY beszámolót.
A másik dolog ami miatt írok, hogy tudjátok, február 2-án szerdán fél
1-től is jön egy gyakornok. Közben több könyvtári részlegből is
megkerestek, hogy ottani új kollégák szeretnék megismerni a
gyűjteményeinket. Én azt kértem, hogy ha lehet akkor a gyakornokok
időpontjában érkezzenek. Így egy új OT-s kolléga, illetve 2 új
feldolgozó kolléga is fog jönni 2-án szerdán délután. Nem biztos, hogy
egész délután nálunk lesznek, de így legalább nem kell külön
időpontban fogadnunk őket, a gyakornokkal együtt meghallgatják a
bemutatkozásokat.
Lehet, hogy a későbbiekben is lesznek jelentkezők az új kollégák
közül, akik meg akarják ismerni a könyvtár különböző bugyrait, de én
igyekszem majd a gyakornokokkal összevontan hozzánk navigálni őket.
Ettől függetlenül valamikor február-március tájékán meghirdetünk egy 1
órás túrát a különgyűjteményekben az új kollégák számára, akik,
láthatjátok, egyre többen vannak.
Köszönöm, hogy fogadjátok őket!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu