[Klgy] gyakornokok és egyetemi azonosító

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Jan. 6., Cs, 14:41:44 CET

Sziasztok!
Ha egy gépezet beindul, akkor ott beindulás van ...
Azonnal kettő újabb dologgal kapcsolatosan kereslek benneteket.
Egyrészt, hogy van-e még bármelyikőtöknek szüksége Egyetemi
azonosítóra, többek között a NEXON PORT önkiszolgáló rendszer és a
CooSpace használatához? Vagy már mindenkinek van?
Bővebben itt olvashattok róla:
https://u-szeged.hu/iszi/szolgaltatas/szte-egyetemi-azonosito
Ha mégis kellene, jelezzétek nekem gyorsan én pedig továbbítom a
kérést az illetékesnek.
A másik dolog, hogy újra gyakornokok tűntek fel a láthatáron.
Kovács Diána és Radnai Kitti január 18-án kedden 12.30-tól 16.30-ig
lesznek nálunk.
Szmolenszki Milán és Tóth Botond pedig január 20-án csütörtökön 8-tól
12 óráig jönnek hozzánk. Kérlek benneteket fogadjátok őket a szokott
eljárásrend szerint!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu