[Klgy] gyakornokok, illetve új kollégáknak KLGY bemutatása

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Feb. 9., Sze, 14:21:28 CET

Sziasztok!

Több dolog miatt is zavargok és kereslek benneteket.
Egyrészt délelőtt az OV-n napirendre vetettem az új könyvtáros
kollégák különgyűjteményi túráját. Erről persze a többi OV-vel már
korábban is egyeztettünk, de megoldandó a kavarodásokat, most talán
sikerült kifésülni a dolgot. Igyekeztem képviselni a mi érdekeinket és
abban maradtunk, hogy

1. nem a gyakornokokkal egy időpontban fognak jönni
2, legalább párban, vagyis nem egyesével jönnek
3, eleve ritkán fognak jönni, hisz csak az újonnan belépő kollégákra
vonatkozik ez a bemutató túra, még az is lehet, hogy a havi sűrűségnél
is ritkábban.
4, egy külön táblázatban rögzített képzési terv szerint a többi
osztályra is mennek ezek az új kollégák különböző időpontokban, s a
különgyűjteményekre egy óra jut összesen
5, ezen egy órát, vagyis a gyűjtemények bemutatásának az időpontját
előre egyeztetjük.
6, a múlt heti 2 új FELD-es kolléga túráján kívül februárban még kettő
új MTMT-s kolléga várható. Utána csak akkor jönnek, ha megint új
belépő dolgozó érkezik.

Kb. ennyi a lényeg. S hogy rögtön éles is legyen a dolog, a kettő új
MTMT-s kolléga különgyűjteményi látogatása is szerveződik. A kérdésem
az, hogy számotokra alkalmas a február 25. péntek 13.00 és 14.00
között? Összesen egy óráról van szó, ezen egy órában valamennyi
különgyűjtemény bemutatkozik. Ha megfelel az időpont, kérlek
benneteket jegyezzétek fel.

Másrészt azért is kereslek benneteket, mert megint jönnek gyakornokok.
Itt is kialakult egyfajta rend, vagyis minden hónapban 2 gyakornok
várható a félév folyamán 2x4 órában. A kialakult eljárásrend szerint
fogadjuk őket, függetlenül az új belsős kollégák látogatásától.
A Kossuth Gabitól kapott táblázat szerint Berta Petra és Bodó Eszter
február 17-én és február 24-én jönnek hozzánk, mindkét alkalommal
12.30-tól 16.30-ig. Kérlek jegyezzétek fel ezeket az időpontokat és a
szokásos módon fogadjátok őket.

No ennyi mára talán elegendő is lesz. :) Ám ha volna valami fontos
amit szeretnétek egyeztetni, ne tartsátok magatokban.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu