[Klgy] új kolléga és új gyakornok is

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2022. Ápr. 1., P, 09:11:05 CEST

Sziasztok!
Kettő dolog miatt kereslek benneteket. Egyrészt, tudjátok, a mai
naptól Kempf Béla nincs már nálunk. Viszont ma kezd és ha minden igaz
ezt a levelet is látja már új kollégánk, Katona-Kiss Attila. Üdvözlünk
itt nálunk Attila! Majd szépen lassan minden különgyűjteményi titokba
bevezetünk. :)
Másrészt azért írok, mert újra gyakornok jön hozzánk. Kuhn Erik 04.
06-án szerdán 12.30-tól 16.30-ig lesz nálunk, valamint 04. 11-én
szerdán 9 órától 12 óráig. Kérem szépen, hogy a szokásos menetrend
szerint fogadjátok őt. Előre is köszi!
S legyen egy harmadik dolog is, bár azt nem harangoztam be, de most
mondom. Kedden szabadságon leszek, s ha bármilyen fontos dolog lenne,
előtte vagy utána Keressetek.
Sziaszutok,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu