[Klgy] irodaszer és wikipédia

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Sze. 27., H, 14:42:40 CEST

Sziasztok!
Kettő gyors kérdés. Egyrészt, hogy kell-e közületek bárkinek
valamilyen irodaszer. Ha igen, kérem nekem írjátok meg és utána majd
lehet menni érte Ritához.
A másik, hogy október 9-én szombaton itt nálunk a könyvtárban lesz egy
egyetemi wikipédia összejövetel, a Magyar Wikipédia Szövetség
szervezésében és sok egyetemi kolléga jelenlétében. A könyvtárból
Károly részt fog venni,  s azt kérte, ha valakinek volna kedve
csatlakozni, az jelezze. Annyi a lényeg, hogy a gyűjteményeink
szakterületén, vagy az általatok fontosnak tartott témában volna-e
bármi, amit feltennétek a wikipédiára. Az okt. 9. alkalom arról is
szól, hogy segítenek ebben, tanítják azokat, akiket érdekel. Szóval
jelezzetek nekem, ha volna kedvetek becsatlakozni.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu