[Klgy] pénteken gyakornokok, illetve novemberi beosztás

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Nov. 2., K, 11:31:36 CET

Sziasztok!
Csatolva küldöm a szokásos, illetve megbeszélt táncrendet novemberre.
Egyúttal jelzem, hogy nov. 5-én pénteken kettő új gyakornok érkezik.
Csúcs Annamária és Balázs Dániel 12.30-től 16.30-ig lesznek nálunk.
Kérlek fogadjátok őket a szokott sorrendben. Ha gyakornok ügyben
bármilyen új fejlemény lesz, illetve változás lenne, jelezni fogom.
Már amennyiben tudni fogok róla :) Most csak annyi, hogy mint
megtudtam Lehotai Edit leveléből, az idén még több gyakornok is
várható, de jobbára kettesével fognak érkezni, ami nekünk némi
könnyebbséget jelent.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: KLGY Munkaido_beosztás_2021 november.xls
Type: application/vnd.ms-excel
Size: 5002752 bytes
Desc: nem elérhető