[Klgy] munkarend, nyár, szabadság és ...

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Júl. 1., Cs, 10:15:02 CEST

Sziasztok!
Nyakunkon a nyár és több dolgot is szeretnék jelezni nektek!
Először is, hogy én magam július 5-16. között szabadságon leszek. Ha
bármilyen intézendő dolog lenne, azt kérlek még ma jelezzétek nekem. A
leveleimet olykor a szabadság alatt is meg fogom nézni, írjatok,
hívjatok bátran, ha valamilyen fontos dolog adódna. De persze ti
önjáró munkavégzők vagytok, tudjátok mi a dolgotok. :)
A másik, hogy július 7-én szerdán 10-től 14 óráig Rózsa Király Enikő
jön hozzánk gyakornokként. Kérlek fogadjátok őt a megszokottak
szerint. Rajta kívül több más gyakornok is várható még a nyáron, erről
Lehotai Edit fog majd tájékoztatni benneteket ameddig én távol leszek.
Aki még nem írta meg nekem, hogy mikor tervezi a nyári szabadságot,
kérem tegye meg. A holnapi szakmai napon pedig többetekkel találkozni
fogunk.
El ne felejtsem megírni, hogy a júliusi munkarend változatlan, vagyis
8 órától 4 óráig tart, fél óra ebédidővel. Változás a munkarendben
vélhetően szeptemberben lesz, de az még olyan messze van. :)
Jó munkát és szép nyáreleji napokat!
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar