[Klgy] 2021

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Jan. 5., K, 09:59:48 CET

Kedves Évike, Ildi, Kata, Nelli, András, Béla, Laci és Zoli!
Mindenek előtt boldog új évet kívánok nektek! Az előzőnél sokkal
jobbat, s ha lehet, betegségektől menteset!
Gyorsan elteltek az ünnepek, s az év elején néhány információt,
illetve kérést osztanék meg veletek. Először is, a januárban a
munkarend változatlan, vagyis 8-tól 4-ig tart, fél órás ebédszünettel.
Ez a munkarend visszavonásig érvényes, s persze arról még fogalmunk
sincs, hogy meddig tart zárva a könyvtár.
Arra is kérlek benneteket, remélve, hogy ilyenre nem kerül sor, hogy
ha valamelyikőtök beteg lesz, karanténba kerül, stb, akkor azt azonnal
jelezzétek, ha már csak a gyanúja is felmerül, mert nekünk, illetve a
könyvtár vezetésének ezt szinten jelenteni kell a fenntartó felé.
Köszönöm, hogy nem feledkeztek meg a mostantól aktuális
munkanaplókról. Jó lesz úgy, ahogyan megbeszéltük, illetve ahogyan
tegnap néhányan már csináltátok, vagyis néhány tőmondat, illetve
számadat az aznapi munkáról.
Év eleje van, vagyis a beszámolók ideje. Keve Katitól (aki meggyógyult
és mostantól újra be fog járni) tegnap kaptam a levelet, hogy január
25-ig el kell készítsem a 2020-as Különgyűjteményi beszámolót. Így
arra kérlek benneteket, hogy január 15-ig a szokott módon írjátok meg
nekem egyenként a múlt évi beszámolótokat, benne a legfontosabb
munkáitokat, lezárult vagy folyamatos feladataitokat, stb., amit
lényegesnek gondoltok. S egyúttal azt is írjátok meg nekem néhány
mondatban, hogy 2021-ben mit tartanátok a legfontosabbnak, amit
mindenképpen meg szeretnétek csinálni. Előre is köszönöm.
Kicsit túl hosszú lett ez az újévi levelem, így be is fejezem. :)
Csak még annyit, ha bármilyen fontos dolog adódik az év elején, (vagy
egész évben), amiben úgy gondoljátok, hogy segíthetek, illetve
lendíthetek az ügyön, akkor szóljatok bátran.
A napokban keresni foglak még benneteket személyesen, a szokásos havi
aláírás miatt.
Jó munkát és sziasztok!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu