[Klgy] decemberi beosztás

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Dec. 3., P, 14:44:46 CET

Sziasztok!
Küldöm csatolva a decemberi beosztást. Természetesen lehetséges ettől
az eltérés, ahogyan egymás között megegyeztek, illetve ahogyan a
szabadságok, stb. befolyásolják.
Egyúttal azt szeretném kérni, hogy gondoljátok át a decemberi
szabadságokat és akinek még van, az jelezze nekem, hogy mikor venné
ki. Nyilvántartásom szerint a többségeteknek már nem nagyon van
megmaradt szabadnapja. Viszont legalább közel már a Karácsony és ezzel
együtt egy kis szünet. :)
Azt se felejtsétek el, hogy jövő szombat munkanap. Én magam pl. arra a
napra szabadnapot veszek ki, mert még maradt annyi szabadságom.
Ha bármi lényeges dolog lenne még most decemberben, kérlek benneteket
keressetek.
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar