[Klgy] Oltas

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Ápr. 23., P, 12:41:02 CEST

Sziasztok! Kernek szépen toletek gyorsan informaciot arrol, h ki
azvaki meg nem kapott oltast? S aki nem kapott van-e kilatasban a
kozeljovoben? S ugyancsak aki nem kapott az esetleg regisztralt-erre a
mostani oltasi akciora. Kerlek benneteket aki erintett az csak nekem
irja meg ezt, tehat nem ide a listara.
Azert kerdezem mindezt, mert nagyon ivatosan es semmit nem tudva
biztosan, de elkepzelheto h nyilik lehetoseg oltasra egyetemi
szervezesben. Am errol tenyleg semmi biztos nincs. Csak puhatolozas
van. Szoval kerlek irjin nekem aki meg semmit sem kapott, stb.
Koszonom

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu