[Klgy] irodaszer

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Sze. 22., K, 14:55:42 CEST

Ezt az alábbi levelet kaptam Ritától. Kérek visszajelzéseket, ha
igényetek lenne. Én szerda délig kérem a válaszokat.
Köszönöm,

Kedves Osztályvezetők,

Irodaszer pótrendelést készítek, és az lenne a kérésem, hogy
szíveskedjetek még ma és holnap lefuttatni az osztályotokon egy
egyszerű igénylést - olyan irodaszerekre, amik egyébként nincsenek az
irodán vagy a raktárunkban (toll, ceruza, ragasztó, vonalzó, elemek,
mindenféle dokumentumtárolók mindig vannak, ahogy borítékok,
gemkapcsok, rostirónok és bélyegző festékek is).

Kérlek, holnap 4-ig írjátok meg, ha van az osztályon irodaszer igény.
Kérlek, akkor is írjatok, ha nincs - abból tudni fogom, hogy az az
osztály kipipálható.

Köszönöm szépen!
Szép napot,
Rita