[Klgy] még valami

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Már. 30., H, 09:39:06 CEST

Jutott még eszembe valami. Mint láthatjátok, Gyuláék, Katiék, vagyis a
Könyvtár vezetése hosszú időre tervezi a távmunkákat. Ennek
megfelelően rendezkedjetek be ti is. Nagyon fontos, hogy a Munkanaplót
ki-ki pontosan és részletesen naponta vezesse, ill. mindig legyen
tartalmi munkavégzés feljegyezve. Kettő ok miatt is. Egyrészt, mert a
vezetés is látja a munkanaplókat, tehát Gyuláék is figyelemmel
követik. Másrészt, s ez a fontosabb: mint tudjátok, az egyetem
vezetése kiadott rendelkezéseiben támogatja a távmunkát, ahol csak
lehet, de egyúttal el is várja a valódi munkavégzést. Egészen pontosan
úgy fogalmaztak, hogy munkabér csak elvégzett és leigazolt munkáért
utalható ki. A Könyvtár vezetésének tehát az egyetem vezetése, ill. a
GH felé el kell számolnia az elvégzett munkával.
Mindezekért is kérlek szépen benneteket, hogy ha már kiharcoltam,
kiharcoltuk az otthoni munkavégzés lehetőségét, akkor mögötte
tartalmas munka is legyen. S a kinek-kinek leírt feladatain túl szabad
a kreatív rögtönzés is, hiszen, mint mondtam, hosszú távra kell
berendezkednünk. No persze olyan időket élünk, hogy bármikor bármi
megváltozhat. Megjegyzem, hogy kb. a könyvtárosok fele még most is
bejár naponta a könyvtárba. Ahhoz, hogy otthonról lehessen dolgozni,
sokaknak bent kell munkát végezniük. Pl. selejtezési listákat
összeállítani, s mindezekhez könyveket fizikálisan kézbe venni.
Kérlek szóljatok, ha bármi fejlemény lenne, remélve, hogy senki sem
lesz beteg! Szabadságot viszont ugyanúgy lehet kivenni, mintha nem
távmunkán lennétek, csak jelezzétek időben.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu