[Klgy] google munkanapló

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Már. 19., Cs, 14:13:05 CET

Köszönöm a címeket.
Közben, ha jól gondolom, Gyula már meg is osztotta veletek a
munkanaplókat névre szólóan. Ott láthatjátok a mintán, hogy napi
szinten nem kell túl sokat beírni, de kb. abban a formában kellene
mindig az aktuális teljesítést naplózni, amit rajtam kívül a vezetőség
is mindig látni fog. Nem kell aggódjatok, de saját időbeosztás szerint
ki-ki végezze a távmunkáját.
Ha bármi gond lenne ezzel, kérlek szóljatok. Főleg, ha esetleg nem
látjátok amiről beszélek. Kapnotok kellett a gmailon értesítést.
Az egyes munkákról Taskokat is létre fogunk hozni, de azt már majd
otthonról is látjátok.
Ha a laptopjaitok, gépeitek is csatlakoztak, az informatikusok
megoldották a VPN csatlakozást, akkor holnaptól indulhat a távmunka.
Jó otthoni munkát! Én még maradok és bármikor elérhető leszek. Tartjuk
majd a kapcsolatot. Remélem Kiszely Zolival hamarosan már mi is otthon
leszünk. :)
Kinek-kinek elküldöm azt a nyomtatványt, amit tegnap aláírtatok és
amin rajta van prioritási sorrendben az otthoni teendő. Kérlek
benneteket eszerint dolgozzatok és mindig figyeljétek a Nemot és a
belső információkat. De legfőképpen: vigyázzatok magatokra és a
családotokra! Mert az én olvasatomban mégis csak a legfontosabb az
ember maga, s az egészség, s ezzel a munkaképesség megőrzése. Ezért is
örülök annak, hogy a KLGY nagyrészt mostantól otthon dolgozik.

Ps. Jut eszembe még valami. Ha ma eltávoztok, annak tudatában
tegyétek, hogy nagy valószínűséggel hetekig nem jöttök be újra. Tehát
úgy zárjatok be és el mindent, hogy rendben maradjon. Elképzelhető
ugyan, hogy be fogtok jönni, netán be kell jönni valamiért, s erre
mindaddig lehetőség lesz, ameddig országosan nem lesz zárlat
elrendelve. De alapvetően most nagyon sokáig nem találkozunk.
Láthatjátok a tegnap aláírt nyomtatványokon, hogy azok visszavonásig
érvényesek. De hogy erre mikor kerül sor, jelen pillanatban senki sem
tudja. Jó munkát és jó otthonlétet nektek!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu