[Klgy] munkarend és egyebek

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2020. Júl. 1., Sze, 12:22:05 CEST

Kedves Mindannyian!
Hétfőtől újra nyitva a könyvtár, még ha nem is a megszokott módon.
Kérlek jelezzétek nekem, ha bármilyen észrevételetek, tapasztalatotok
van a dologgal kapcsolatban. Egyáltalán az első napokban hányan
jelentek meg nálatok a gyűjteményekben, illetve mennyi kölcsönzést
kellett kiszolgáljatok?
Jelezni szeretném, hogy a munkarend - ameddig más rendelkezés nem
történik - továbbra is 8-tól 4 óráig tart. A napokban keresni foglak
benneteket a júniusi munkaidő nyilvántartás aláírásával.
Én jövő hétre kivettem 5 nap szabadságot. Ha bármilyen fontos dolog
lenne, kérlek előtte keressetek meg. Egyúttal azt is kérem, hogy
akitől még nem kaptam meg, írjátok meg nekem, hogy a nyáron kb.
mikortól és meddig mennétek szabadságra. Természetesen ettől el lehet
térni, de legalább kb. lássunk, hogy mi várható. Főleg, mert jelen
állás szerint, ha nem lesz más utasítás, a könyvtár a nyár folyamán
végig nyitva fog tartani azon a módon, ahogyan most is. Vagyis
részlegesen.
Szép napot nektek!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu