[Klgy] 15. évfordulós játék

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2019. Nov. 25., H, 11:46:09 CET

Kedveseim!
Biztosan hallottátok, hogy a TIK átadásának 15. évfordulójára december
9-én több program is lesz épületünkben. Ennek részben mi is részesei
leszünk, pl. az épület múltjáról az Egyetemi Gyűjtemény rendez
kiállítást. A programok szervezése javában zajlik, én magam ennek a
kellős közepében vagyok. Nagy Anitáék szervezésében aznap 8- és 18 óra
között egy ún. nyomozós játék is fog zajlani a könyvtár 15 helyszínén,
lévén 15 éves az évforduló. Anitáék kérése az, hogy ebben a játékban 4
különgyűjtemény is vegyen részt, erről az imént egyeztettünk. A
feladat annyi, hogy kérdéseket kellene kitalálni az adott gyűjteményre
vonatkozóan.
Nagy Anita keresni fog benneteket a részletek kapcsán. Kérem szépen,
hogy vegyetek részt ebben a játékban (Keleti, Régi Könyvek, Zenei,
Egyetemi), s Anita levele alapján kapcsolódjatok be, illetve egy
általa megadott táblázatba írjátok be a kérdéseket. A további
technikai részletekről lesz még majd tájékoztatás a jövő héten.
Tudjátok, mert írtam előző levelemben, hogy én most keddtől péntekig
nem leszek itt, de ettől függetlenül tudtok reagálni Anita levelére.
Köszönöm munkátokat előre is!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu