[Klgy] gyakornokok és nyári szabi

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2019. Május. 20., H, 15:25:51 CEST

Sziasztok!
Több dolog miatt is írok. Egyrészt, hogy jelezzem, több gyakornok is
fog érkezni hozzánk a következő egy hónapban. Sorolom:

- Esztero Fanni május 24-én pénteken déltől 4 óráig
- Szilágyi Anna és Kovács Dóra június 5-én szerdán 13.00-tól 17.00-ig
- Gebei Viktor június 7-én pénteken 9-től 12 óráig.
Kérlek fogadjátok őket a szokott sorrendben.

Másrészt pedig kérni szeretném tőletek, hogy hozzávetőlegesen írjátok
meg nekem az általatok tervezett nyári szabadságotok időpontját.
Tudjátok, augusztus 5-től 16-ig van az a bizonyos kötelező szabadság,
összesen 11 nap, valamint év végén a kötelező bezárás 3 nap. Egyúttal
azt is kérem, hogy írjátok meg nekem, a nyári bezárás alatt milyen
munkálatokat terveztek a gyűjteményeitekben. Ugyanis lesz központilag
szervezett selejtezési, stb. munka, amire elvileg beoszthatóak
leszünk, ha más fontosabb munkánk nincs, vagy nem éppen szabadságon
leszünk.
Köszönöm,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu