[Klgy] kirándulás és egyebek

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2019. Jún. 24., H, 09:42:54 CEST

Sziasztok!

Mindenek előtt gyors választ kérnék mindenkitől a július 18.
csütörtöki makói kirándulással kapcsolatban. (Indulás 8 órakor,
érkezés 4 óra körül.)
A kérdések tehát:
Ki mivel jönne? Busz, autó vagy kerékpár?
Ki hogyan ebédel?
'A' menüt kér (Csontleves, sertés sült, alma mártás, fél adag párolt rizs)
'B' menüt kér (Csontleves, bolognai spagetti reszelt sajttal)
Vagy esetleg nem kér ebédet, mert visz magával.
Az ebéd 770 Ft-ba kerül.

Más.
Én péntektől bő 2 hétig szabadságon leszek, de a kirándulás hetében
már újra jövök. Ha bármilyen fontos dolog lenne addig részetekről,
kérlek a napokban keressetek. Írjátok meg nekem azt is, hogy pontosan
mikor terveztek júliusban és augusztusban szabadságot. (Ami nem
jelenti azt, hogy adott esetben majd nem lehet ettől eltérni.) A
júliusi szabadságokat is elkezdhetitek kiírni, már aki menni akar. Ha
bármilyen fontos dolog lenne a két hét alatt, nyugodtan írjatok nekem,
időnként megnézem a leveleimet. De az irodai adminisztratív ügyek
intézéséhez nem kellek én.
Csütörtökig magam is keresni foglak benneteket a júliusi beosztás,
ill. júniusi munkarend miatt, aláírásra.
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu