[Klgy] gyakornok, KLGY facebook-oldal

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2018. Sze. 18., K, 10:42:17 CEST

Kedvesek!
Kettő dolog miatt kereslek benneteket. Egyrészt újra gyakornokok
tűntek fel a láthatáron. Tóth Zsolt szeptember 24-én 8 órától 12 óráig
lesz nálunk. Szélné Fodi Amikó pedig október 29-én 12.30-tól 16.30-ig.
Arra kérlek benneteket, hogy írjátok be a naptáraitokba őket és a
szokott menetrend szerint fogadjátok a gyakornokokat. Ha bármi gond
lenne, jelezzétek nekem vagy Lehotai Editnek.

Más. Levelet kaptam Csengődi Erikától a különgyűjteményi
facebook-oldallal kapcsolatban. Lévén ők gondozzák, az lenne a
javaslatuk, hogy egyben kezelnék a könyvtári facebook-oldallal. Én
hajlanék erre a megoldásra, mert így valóban nagyobb célközönséghez
érnénkk el, ha valamilyen eseményünk van. Ti mit gondoltok? Kérnék
szépen gyors reagálást. Alább bemásolom Erika levelének vonatkozó
részét.

----------

2. A másik dolog a Különgyűjtemények külön facebook oldala. Jelenleg a
kezelése a mi worwiki szócikkünk szerint a pr-hoz tartozik - a
cikkeink frissitésekor vettük észre. Bélát már kérdeztem, hogy ki
kezeli nálatok, akkor ő jelezte: akár át is kerülhetne hozzánk, nem
bánná ha lenne aki kezeli és karbantartja. Utóbbit mi úgy tudnánk
elképzelni, ha megszüntetnénk, és az eddig ott megosztott tartalmak
egy része a könyvtári facebook oldalra kerülne ki. Ez sokszorosát
jelentené az eléréseknek, kvázi beolvasztanánk az oldalt, ugyanakkor
mivel a teljes olvasói célcsoporthoz szól, nem csak
a különgyűjteményekre kíváncsi  szűkebb réteghez, mindenképpen szűrni
és vagy tömbösíteni kellene a korábbi megosztásokat. (Pl.: új
beszerzések a keletiben).
Az egyszerűbb változat ha marad minden nálatok, ahogy eddig, viszont
akkor szeretnénk, ha a mi workwikinkből átkerülne az oldal kezelése a
tiétekbe.
Erika

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu