[Klgy] szabadság

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2018. Okt. 18., Cs, 12:00:49 CEST

Sziasztok!
Jelezni szeretném nektek, hogy holnaptól kezdődően szabadságon leszek
6 napot, de a hosszú hétvégék miatt ez azt jelenti, hogy legközelebb
november 5-én jövök dolgozni. Úgy hiszem mindent elintéztem amit közös
ügyeinkben kellett, legyen szó kiállításról v. más rendezvényről, ill.
adminisztratív ügyekről. Ha mégis lenne valami fontos, írjátok meg ma
és intézem. Ha távollétemben adódna valami, nyugodtan jelezhetitek
akkor is. De szerintem menni fog minden a maga kerékvágásában. Jó
munkát mindenkinek! :)

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu