[Klgy] Beszámoló és gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2018. Jan. 9., K, 14:40:01 CET

Sziasztok!
Kettő dolog miatt írok. Először is kérni szeretném tőletek, hogy
január 24-ig küldjétek el nekem a múlt évi beszámolóitokat. Tudjátok,
ama bizonyos táblázat alapján. S ha van valami, ami a statisztikai
számokon túl szövegesen is fontos, hogy megfogalmazódjon, azt is
írjátok meg kérlek, gyűjteményekre lebontva. Kiegészítve személyre
szabottan publikációkkal, ha van, ill. oktatási adatokkal. Nyugodtan
kérdezzetek, ha valamiért szükséges.
Előre is köszönöm.
A másik dolog mondhatni a szokásos. Megint lesz kettő gyakornokunk.
Papdi Gergő január 11-én, vagyis most csütörtökön jön 12.30-tól 16
óráig. Domján Anikó pedig január 25-én 9 órától 12 óráig. Kérlek
írjátok be a naptáraitokba. A menetrend mondhatni a szokásos.
Keletiben kezdenek, azután Zenei, Egyetemi, TEGY, Régi Könyvek. A
szintén szokásos továbbnavigálás is szükséges. Béla és Laci, kérlek
benneteket, ha nem lennének nálatok időben a hallgatók, akkor lépjetek
ki értük a Tájékoztató pulthoz.
Köszi és sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu