[Klgy] Gyuris István Viktor gyakornok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2017. Sze. 13., Sze, 11:57:33 CEST

Sziasztok!
Újabb gyakornok a láthatáron. Lehotai Edittől kaptam a hírt, hogy
Gyuris István Viktor nevű hallgató 15-én pénteken délután jön hozzánk
12.30-tól 16.30-ig.
Az eljárás a szokásos, a Keletiben kezd, majd a Zenei, Egyetemi, TEGY
és a Régi Könyvek lenne. A beoszstás szerint max. 30-40 perc jut
minden gyűjtemény bemutatására, s tovább kell a srácot navigálni a
következő helyre. Béla és Laci, kérlek fél 1-kor menjetek ki érte a
Tájékoztató pulthoz.
Előre is köszi,
S.

09.15.	Kgy	12:30	16:30

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu