[Klgy] nyár

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2017. Május. 24., Sze, 10:11:38 CEST

Sziasztok!
Kettő gyors kérdéssel jövök. Egyrészt kérem mindenkitől, hogy írja meg
nekem kb. mikorra tervezi a nyári szabadságát. Nyilván a nyár
közeledtével el lehet majd ettől térni, csak a könyvtári vezetés kb.
látni szeretné, hogy bizonyos nyári munkák hogyan lesznek tervezhetőek
a szabadságok miatt.
Másrészt azt is kérném, hogy a saját gyűjteményeitek esetében írjátok
meg milyen nyári munkákat terveztek. Olyanokra gondolok, ami
halaszthatatlan és a nyári csökkentett nyitva tartás, ill. bezárás
alatt lenne célszerű megcsinálni. Lesznek ugyanis olyan könyvtári
munkák a nyár bezárás alatt, amelyeket központilag szerveznek (pl.
selejtezés) és ehhez besegítő munkatársak kerestetnek.
Szóval kérném, hogy mihamarabb írjátok meg nekem mindezeket.
Köszi,
S.

Ui. Az általam említett kalocsai szakmai kirándulás valamikor júl. 10.
és 18. között várható, a szervezése folyamatban, s amint aktuális
lesz, szólni fognak róla a hírharsonák.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu