[Klgy] gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2017. Május. 11., Cs, 13:57:58 CEST

Amint azt említettem, 2 gyakornok is jönni fog hozzánk.
- Ördög Anna május 16-én 13-tól 16 óráig. A menetrend: Keleti, Zenei,
Egyetemi, Régi Könyvek.
- Urbanovics Zoltán május 23-án 11.30-tól 16 óráig. A menetrend? TEGY
és ebédszünet, majd 1 órától Keleti, Zenei, Egyetemi, Régi Könyvek.
Köszi a segítségeteket.
Beszéltem Ákossal és Károllyal, röviden a lényeg, nyárig minden régi
gép cseréje meg fog történni nálunk is. A módja és a menetrendje
Ákoséktól függ, de majd látjuk.
S még valami, amit délelőtt rosszul mondtam, bár azután többekkel
beszélve korrigáltam. A munkaidő hivatalosan a reggeli kezdéskor
valóban 8-tól fél 5-ig tart, s lényegében szavazásotok után ez marad
nálunk ezután is változatlan, egy órás ebédszünettel.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu