[Klgy] gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2017. Dec. 11., H, 13:51:34 CET

Kedvesek!
Gyakornokokból sosem fogyunk ki. :)
Lehotai Edittől kaptam az értesítést, miszerint dec. 20-án 12.30-tól
16.30-ig jönni fog hozzánk gyakorlatra Csisznak Lilla és Dukai
Klaudia. Másnap, dec. 21-én 12.30-tól 16.00-ig pedig Veress Attila.
Ne kérdezzétek, hogy miért nem egyszerre jönnek mindhárman, s azt se,
hogy miért éppen most. Tudtommal a diákoknak csak most alkalmas.
Nyilván ez az időpont nem túl szerencsés a részünkről, hiszen többen
már szabadságon lesztek. Mégis azt kérem, hogy fogadjátok őket a
szokott módon. (Természetesen az fogadja a gyakornokot, amelyikőtök
épp akkor itt van.)
A sorrend a szokásos. A Keletiben kezdenek, aztán Zenei, Egyetemi, s a
végén a Régi Könyveknél zárnak. Kérlek navigáljátok őket, ill. a
végén, ha nem ismerik a helyet, kísérjétek fel a Régi Könyvekhez.
Előre is köszönet mindezért.
Én 20-án még itt leszek, de 21-én már magam is szabadságra készülök.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu