[Klgy] különgyűjteményi túra

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2017. Dec. 1., P, 09:22:52 CET

Sziasztok!
A Ház átadásának 13. évfordulójára több rendezvény is lesz a jövő
héten. Az egyezség szerint lesz egy különgyűjteményi túra is jövő
kedden délután. (Meg kötetbemutatós csütörtökön, stb.) Csatolom a
túraplakátot, bár lehet már láttátok. A menetrend a szokásos, én
fogadom és kísérem az érkezőket, s kb. 10-15 perc jut egy
gyűjteményre. Köszönöm az együttműködést! :)
Más. Kérlek benneteket gondoljátok végig a szabadságaitokat. Az
ünnepekre 3 napot kell tartalékolni, azon túl pedig egyeztessétek
egymással, hogy ki mikor menne, s persze engem is tájékoztassatok. :)

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: Kulgy_tura_2017_dec.png
Type: image/png