[Klgy] körlev.

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2016. Jan. 14., Cs, 13:11:39 CET

Sziasztok!

Több dolog miatt is kereslek benneteket.
Egyrészt szeretném felhívni a figyelmeteket Keveházi Kati és Meskó
Eszter leveleire az új munkarenddel kapcsolatos általános
információkról. Az elmúlt napokban mindannyian kitöltöttétek a
műszakpótlékkal kapcsolatos űrlapot. Ezek feldolgozását és
összesítését a napokban végzik el az illetékesek. A különgyűjtemények
nyitvatartása nem változik, ugyanakkor alkalomszerű v. rendszeres
módon mi is be kell segítsünk az esti műszakokba, ki-ki ahogyan
nyilatkozott ama bizonyos űrlapon. Ennek megfelelően a beosztást végző
kollégák meg fognak keresni benneteket, ha szükség van valamikor esti
v. szombati munkátokra. Idővel bizonyára ki fog alakulni mindennek a
pontos rendje, de most még a tervezés fázisában vagyunk. Arra kérlek
benneteket, hogy ha bármelyikőtök beosztására sor kerülne, (akár este,
akár szombaton), úgy azt mindig jelezzétek nekem e-mailban, mert a
munkaidő-kereten belül a ti munkaidő-nyilvántartásotokat, s ennek
megfelelően az esetleges túlmunkátokat, v. műszakpótlékra jogosító
óraszámotokat nekem kell nyilvántartanom és rendszeresen lejelentenem.
(Jó hosszú mondat volt, de remélem érthető. :)

A másik dolog ami miatt írok, hogy könyvtárunknak február folyamán el
kell készítenie a fenntartónak a 2015-ös év összesített beszámolóját.
Éppen ezért arra kérlek benneteket, hogy az a gyűjtemény, amelytől még
nem kaptam meg, az küldje el számomra mihamarabb a múlt évi
összesített statisztikai jelentését. (Tudjátok, az erre a célra
rendszeresített táblázat alapján.) Valamint azt is kérem, hogy azon
kisebb-nagyobb feladatokról, ill. munkákról, amelyek nem feltétlenül
illeszthetőek a táblázatba, pl. kiállítások, kötetbemutatók,
hagyatékok bekerülése, digitalizálások, stb., nos ezekről szövegesen,
rövid címszavakban is írjatok nekem, akár listába rendezve.

További kérésem, hogy néhány mondatban írjátok meg nekem azon
decemberi, ill. januári fontos eseményeket, történéseket, amelyeket a
KLGY részéről közölhetünk a következő Hírlevélbe. Pl. Béla kínai útja,
ill. a Varga András által összeállított és most megjelent kötet a régi
nyomtatványainkról feltétlenül ilyen, a Hírlevélbe illő információ, de
gondoljátok át, hogy mit közölhetnénk még.

Ugyancsak kérném, hogy gondoljátok végig milyen tavaszi
rendezvényeket, eseményeket terveztek, s ezen terveket mihamarabb
jelezzétek nekem, hogy összeállíthassuk tavaszi táncrendünket. Van jó
néhány amiről már tudok, v. amit éppen én magam szervezek, de
természetesen örömmel veszem, ha továbbiakkal jelentkeztek.
(Kötetbemutató, kiállítás, előadás, vendég meghívása, stb.)

Nos, azt hiszem már így is jó hosszú lett levelem. Mára befejezem. :)
Jó munkát és szép napot!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu