[Klgy] Per Aspera Ad Astra

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2015. Sze. 2., Sze, 15:19:00 CEST

Az alábbi levelet kaptam tegnap. Úgy hiszem élnünk kellene a
lehetőséggel, kérdés, hogy milyen formában és tartalommal? Mit
gondoltok? Bár egyetlen tanulmányra szól a felkérés, de ez nem zárja
ki, hogy valamilyen módon minden különgyűjtemény benne legyen. Várom
véleményeteket, kezdjünk erről beszélgetni.
S.

Tisztelt Laczkó Sándor!

A Pécsi Tudományegyetem Per Aspera Ad Astra című online egyetem- és
művelődéstörténeti folyóirata nevében fordulok intézményükhöz.
Folyóiratunk tavaly indult útjára, minden egyes számnak van egy
központi témája, amelyhez a tanulmányok csatlakoznak. Terveink szerint
a 2016-os első szám tematikája az egyetemek tárgyi öröksége, az
egyetemi múzeumok, különgyűjtemények kérdésköre lesz.

Szeretnénk felkérni önt, az intézményüket, hogy jelenjenek megy egy
tanulmánnyal ebben a folyóiratszámban. Bármilyen, a gyűjteményükkel,
annak történetével, az ott folyó kutatásokkal stb. foglalkozó írást
szívesen fogadunk.

A Per Aspera ad Astra folyóirat elérhetősége: http://per-aspera.pte.hu/

Kérem, amennyiben szeretnének élni a publikálás lehetőségével,
keressenek meg. Dezső Krisztina vagyok, én leszek a jövő évi első szám
szerkesztője, elérhetőségeim a levél alján megtalálhatóak. A
részleteket a részvételi szándék visszajelzése után megbeszéljük.

Várom mielőbbi válaszukat.

Üdvözlettel:
Dezső Krisztina
------------------------
Dezső Krisztina
könyvtáros-muzeológus
mb. osztályvezető
Pécsi Tudományegyetem
Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont
Történeti Gyűjtemények Osztálya
7621 Pécs, Szepesy u. 3.
Tel.: 72/501-600/22653, 22651
Mobil: 30/8660-433
E-mail: dezso.krisztina at tudaskozpont-pecs.hu, dezsok at lib.pte.hu
Weblap: http://www.lib.pte.hu/tgyo/

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu