[Klgy] nyár

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2015. Jún. 11., Cs, 15:50:21 CEST

Kedves Kollégák!
Waitz Erika leveléből mindannyian pontosan értesülhettetek a nyári
bezárás és szabadságolás rendjéről. Arra kérlek benneteket, hogy ennek
figyelembevételével írjátok meg nekem, hogy - a kötelező mellett -
pontosan mikor tervezitek a nyári szabadságotokat. Ugyancsak kérlek
benneteket, hogy írjátok meg nekem pontosan azt is, hogy saját
gyűjteményetekben milyen nyári munkákat terveztek saját
kivitelezésben, ill. tartanátok indokoltnak.(leltár, selejtezés,
pakolás, átrendezés, stb.) A könyvtár vezetése ugyanis szeretné
felmérni a szabad kapacitásokat, mert ha az idén OT revízió nem is
lesz, de nagyobb munkálatok az egyes részlegekben igen, s ezekhez
keresik a nem lekötött munkaerőket. A napokban minderről majd
személyesen is szót fogunk váltani, szóval keresni foglak benneteket.
Addig is szép napot!

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu