[Klgy] nyár előtt

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2015. Júl. 16., Cs, 09:27:47 CEST

Kedves Mindannyian!
Még mielőtt végképp kitör a nyár, szeretnék néhány apróságot megírni,
egyeztetni veletek. Egyrészt arra kérlek benneteket, hogy aki még nem
tette meg írja ki a tervezett nyári szabadságát, hogy aláírhassam a
tömböt és az iroda is időben leadhassa a GH-nak az adatokat.
A nyár folyamán Ákosék szokás szerint elvégzik a gépeink
karbantartását, tisztítását, mentését. Kérni szeretném tőletek, hogy
ha bármilyen észrevételetek, igényetek, programtelepítési kérelmetek,
problémátok stb. lenne a saját gépetekkel kapcsolatosan, azt
jelezzétek nekem, hogy továbbíthassam a KLGy összesített igényét
Ákosnak.
Kérni szeretném tőletek azt is, s ez nagyon fontos, hogy a március
eleje óta vezetett, s az egyes gyűjteményi tevékenységekkel
kapcsolatos statisztikai táblázat adatait havi bontásban összesítve
küldjétek meg nekem a napokban. (március -június) Keve Kati kéri
minden osztálytól az első félév hasonló adatait.
De legfőképpen lassacskán mindenki hangolódjon a nyárra és a
kikapcsolódásra! Augusztus végén találkozunk és még nyitás előtt egy
különgyűjteményi értekezlettel kezdünk. :)
De addig is - bár én még néhány napig itt leszek és találkozhatunk -
szép nyarat kívánok!
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu