[Klgy] 10.

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2014. Dec. 4., Cs, 09:54:42 CET

Kedves Mindannyian!
Először is köszönöm a decemberi szabadságokkal kapcsolatos
információkat és az előrelátó tervezést mindenkinek! Többé-kevésbé
pontosan látjuk már, hogy ki mikor megy szabadságra, ill. hogyan
oldjuk meg a helyettesítéseket, amelyet minden érintettel külön
egyeztettem. Ha menet közben bármilyen kérdés v. igény adódna, kérem
jelezzétek.
Amint azt Keve Kati leveléből láthatjátok, javában zajlanak a jövő
keddi évfordulós előkészületek. A programot, ill. minden lényeges
információt láthattok a körlevélben, ill. majd a honlapon. Most itt
csak a bennünket érintő programra szeretnék kitérni.
9-én 17.00-kor kezdődik egy különgyűjteményi túra, 'kincseink'
bemutatása. Kérek mindenkit, már aki akkor éppen a fedélzeten lesz,
hogy a szokásos módon 'álljon készenlétben'. Pillanatnyilag nem
tudjuk, hogy hányan fognak jelentkezni, ill. fognak-e egyáltalán.
Vélhetően igen. Én a Zenei, Keleti, TEGY, Régi Könyvek sorrendet
javaslom, az EGY-sekkel még egyeztetjük részvételüket.
A fotókiállítást, amivel maga az esemény megnyílik de. 10 órakor, Ildi
és Nelli készíti, ezzel kapcsolatosan másnak nem lesz feladata.
Érdemes lesz megtekinteni.
A programokon való részvétel, ahogyan Kati is írta, mindenki számára
lehetséges, sőt javasolt, saját belátása, ill. feladatai függvényében.
Kinek-kinek a saját munkaideje lejártával ugyancsak a belátására van
bízva, hogy meddig marad és vesz részt az eseményeken. Esetünkben
külön 'cs' mindezért nem fog járni. Viszont akár éjfélig is lehet
'táncolni'. :)
Ha bármilyen kérdés még felmerülne bennetek, forduljatok hozzám bizalommal.
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu