[Hungarologia] A Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság elektronikus közgyűlése 2024. május 17-én 11 órakor lesz

Nemzetközi Magyarságtudományi Tá Nemzetközi Magyarságtudományi Tá
2024. Ápr. 19., P, 14:50:20 CEST

A Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság elektronikus közgyűlése

2024. május 17-én (pénteken) 11.00 órakor lesz.

A közgyűlést elektronikus úton (Zoom) rendezzük meg.

A napirendekhez kapcsolódó előterjesztéseket és a Zoom-linket később küldjük ki e-mailben.

A napirend a honlapon: ide kattintva <https://hungarologia.net/a-nemzetkozi-magyarsagtudomanyi-tarsasag-elektronikus-kozgyulese-2024-majus-17-en-lesz/>  olvasható.

NEMZETKÖZI MAGYARSÁGTUDOMÁNYI TÁRSASÁG

INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR HUNGARIAN STUDIES

ASSOCIATION INTERNATIONALE DES ÉTUDES HONGROISES

SOCIETAS INTERNATIONALIS STUDIORUM HUNGARICORUM

INTERNATIONALE GESELLSCHAFT FÜR HUNGAROLOGIE

МЕЖДУНАРОДНОЕ ОБЩЕСТВО ПО ХУНГАРОЛОГИИ

Székhely: H-1097 Budapest, Tóth Kálmán u. 4. B.8.41.

E-mail: nmtt at iif.hu <mailto:nmtt at iif.hu>

Tel.: (36 1) 321 44 07

 <http://hungarologia.net/> http://hungarologia.net,

 <https://www.facebook.com/hungarologia/> https://www.facebook.com/hungarologia/

--
Ezt az e-mailt átvizsgálta az Avast AntiVirus szoftver.