[Hungarologia] FW: Meghívó Roberto Ruspanti könyvbemutatójára

Nemzetközi Magyarságtudományi Tá Nemzetközi Magyarságtudományi Tá
2023. Jún. 8., Cs, 07:30:15 CEST

From: roberto ruspanti [mailto:robrusrom at gmail.com]
Sent: Tuesday, June 6, 2023 6:20 PM
To: nmtt at iif.hu
Subject: Meghívó

EMLÉKEZTETŐ – PROMEMORIA

Tisztelt Magyarságtudományi Társaság barátaim!

MEGJELENT MAGYARORSZÁGON "AGRIGENTÓI SÉTÁNY" C. REGÉNY

(Roberto Ruspanti, AGRIGENTÓI SÉTÁNY, Széphalom Könyvműhely)

Vörösmarty-téri színpadon szombaton, június 10-én 11.30.12 óráig lesz Roberto Ruspanti könyvbemutatója, amelyen Mezey Katalin beszélget a szerzővel és Lázár Balázs színész részleteket olvas fel a regényből.
A 77. számú könyvpavilon előtt június 9.-én, pénteken 16-17 óráig, szombaton, június 10.-én 12-13 óráig Roberto Ruspanti dedikál.

*

A regényről:

A második világháború előtti időkben indul a regény cselekménye.
1938, Agrigento. A szép Sirchia nővérek élik az ifjú hölgyek gondtalan életét, de a fiatalabb lány, Celestina számára kemény megpróbáltatásokat tartogat a sors...
1943 tragikus telén Carlo Ristori, az olasz hadsereg tartalékos tisztjeként behívót kap, és egységét a Templomok Városába vezénylik. Mindketten menekülnének múltjuk elől. Mindkettejük számára megújulást hoz az egymás iránt fellobbanó szerelem. Reményeik azonban, hamar szertefoszlanak...

Szeretettel

Roberto Ruspanti

--
Ezt az e-mailt átvizsgálta az Avast AntiVirus szoftver.