[Hungarologia] Bene Sándor Artisjus-díjas

Dr. Csernus Sándor csernus at hist.u-szeged.hu
2023. Jún. 7., Sze, 12:11:54 CEST

Szuper, már nagyon kellett! Szívből gratulálunk a déli végekről.

A szerzőtől kérdezem: lehetne tervezni ősszel az MTA Tudósklub
keretében egy könyvbemutatót?
Nagyon örülnénk neki! :-)

Szép nyarat s jó egészséget Mindenkinek,
üdvözlettel.

Csernus Sándor

Idézet (Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>):

> ARTISJUS-DÍJAT kapott
>

> BENE SÁNDOR, a Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság főtitkára
>
> A harmadik szirén - Zrínyi Miklós költészete
>
> című monográfiájáért.
>

> Szörényi László laudációja itt olvasható:
>
> https://www.artisjus.hu/artisjus-dijak/bene-sandor/
>

> Az Artisjus kisfilmje itt nézhető meg:
>
> https://youtu.be/iyMSI9KzTSI
>

> Gratulálunk az elismeréshez!
>

> --
> Ezt az e-mailt átvizsgálta az AVG AntiVirus szoftver.
> www.avg.com

Dr. habil. Csernus Sándor, PhD, DSc
egyetemi magántanár / professeur des universités
Szegedi Tudományegyetem / Université de Szeged
BTK Középkori Egyetemes Történeti Tanszék / Institut des Sciences Historiques
AJTK Nemzetközi Tanulmányok / Faculté de Droit, Études Internationales
6720 Szeged, Egyetem u. 2 / Hongrie