[Hungarologia] Tempus ösztöndíjak/Tempus Scholarships

Debreceni Nyári Egyetem debrecen at nyariegyetem.hu
2022. Jan. 11., K, 10:01:45 CET

Tempus ösztöndíjak a 2022-es nyári kurzusokra

Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy már meg lehet pályázni a Tempus Közalapítvány által kiírt ösztöndíjakat a Debreceni Nyári Egyetem 2022-es nyári kurzusaira.

A jelentkezési határidő 2022. március 10. (csütörtök).

A támogatott kurzusok ( Nyári Magyar Nyelv és Kultúra és Modern Hungary ) időpontjai és részletes leírásai a [ http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php | http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php ] menüpont alatt olvashatók.

Az ösztöndíj-pályázat feltételei és regisztrációs lehetőség a [ https://scholarship.hu/Welcome.asp?lang=eng | https://scholarship.hu/Welcome.asp?lang=eng ] honlapon találhatók meg.

Tempus Scholarships for the 2022 Summer Courses

We would like to inform you that the 2022 scholarship opportunities have been announced for Debrecen Summer School’s summer courses by Tempus Public Foundation.

Application deadline: March 10 ( Thursday ) 2022

For dates and detailed descriptions of the summer courses ( Hungarian Language and Culture and Modern Hungary ), please go to [ http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php | http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php ] .

The terms and conditions of the Tempus Scholarship program and registration possibility are available at [ https://scholarship.hu/Welcome.asp?lang=eng | https://scholarship.hu/Welcome.asp?lang=eng ] .

Debreceni Nyári Egyetem
Debrecen Summer School
Sommeruniversität Debrecen