[Hungarologia] FW: Meghívó a Bécsi Egyetem "Magyar témanap" című rendezvényére: 2021. október 7-8., a Bécsi Egyetem AAKH campusa

Nemzetközi Magyarságtudományi Tá Nemzetközi Magyarságtudományi Tá
2021. Sze. 23., Cs, 13:55:53 CEST

A Bécsi Egyetem Finnugor Tanszéke 2021. október 7-8-án Magyar témanap címmel bemutatkozó rendezvényt szervez.
A konferenciaprogram mellett október 7-én este Enyedi Ildikó Testről és lélekről című filmjét vetítjük, amit egy pódiumbeszélgetés követ a rendező részvételével.

A rendezvény részletes programja a csatolmányban található.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk.

Bécsi Egyetem, Finnugor Tanszék
http://finno-ugristik.univie.ac.at

A non-text attachment was scrubbed...