[Hungarologia] Publikáció: Anssi Halmesvirta: A szabadság keskeny ösvénye: Bibó István közösségi moralizmusa

Magyarságtudományi Társaság nmtt at iif.hu
2021. Nov. 18., Cs, 08:59:40 CET

Megjelent Anssi Halmesvirta, a Jyväskyläi Egyetem emeritus professzorának, a
Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság Lotz János-emlékéremmel díjazott
tagjának A szabadság keskeny ösvénye: Bibó István közösségi moralizmusa című
könyve a Debreceni Egyetem Történelmi Intézetének közreműködésével
(Kapitális Kft., Debrecen, 2020), 198 o.

https://tortenelem.unideb.hu/sites/default/files/upload_documents/halmesvirt
a_bibo.pdf

--
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com