[Hungarologia] Uj könyvem

fs6a006 at uni-hamburg.de fs6a006 at uni-hamburg.de
2021. Már. 29., H, 00:36:18 CEST

Kedves Gyuri!
Szívbéli örömmel és persze fájdalommal olvastam a február 5-i ÉS-ben
megjelent két versedet. Az emigránsok egykor súlyos egyéni
helyzetükben elhagyták hazájukat, most a hazájuk hagyja el súlyos
közösségi helyzetben az emigránsokat - meg az otthonmaradókat is.
Vigyázzatok Magatokra! Sok szeretettel ölellek:
Tiborc.