[Hungarologia] Fwd: Re: Gyászhír - elhunyt Jankovics József

Nemzetközi Magyarságtudományi Társas Nemzetközi Magyarságtudományi Társas
2021. Már. 16., K, 06:07:50 CET

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: Re: [Hungarologia] Gyászhír - elhunyt Jankovics József
Dátum: 2021-03-15 23:34
Feladó: Oliver Botar <Oliver.Botar at umanitoba.ca>
Címzett: Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>, Levelezőlista
<hungarologia at bibl.u-szeged.hu>

Tisztelt Kollegak,

Meg vagyok dobbenve. Epp nemreg (egy par hete) vettuk fol megint a
kapcsolatot sok ev szunet utan. Oly jo volt Jozseffel “tarsalogni,”
a regi idokre, mar elhunyt kollegakra (mint Dr. Bisztray Gyorgyre),
emlekezni. Semmi jele sem volt annak, hogy o rosszul lenne – de az
ilyen dolgokat sokszor nem veszi eszre az ember, ha nem kerdez utana…

Nagyon, de nagyon sajnalom, es oszinte reszvetemet fejezem ki
csaladjanak, baratainak, tobbi kollegainak.

Ifj. Dr. Botar Oliver

University of Manitoba

Winnipeg

FROM: <hungarologia-bounces at lists.bibl.u-szeged.hu> on behalf of
Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>
DATE: Sunday, March 14, 2021 at 15:24
TO: Levelezőlista <hungarologia at bibl.u-szeged.hu>
SUBJECT: [Hungarologia] Gyászhír - elhunyt Jankovics József

CAUTION: This message was sent from outside the University of Manitoba.

Jankovics József

Seregélyes, 1949. március 10. – Budapest, 2021. március 14.

A Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság vezetősége mély
megrendüléssel tudatja, hogy 2021. március 14-én 72 éves korában
elhunyt Jankovics József irodalomtörténész, a Nemzetközi
Magyarságtudományi Társaság volt főtitkára, a Választmány tagja.

Temetéséről és búcsúztatásáról később adunk tájékoztatást.

  [1]

Mentes a vírusoktól. www.avg.com [1]

Links:
------