[Hungarologia] FW: Gyászhír - elhunyt Jankovics József

Csilla Gábor gaabor.csilla at gmail.com
2021. Már. 15., H, 20:35:00 CET

Nehéz elfogadni az elmenetelét. Hiányozni fog, máris hiányzik. Tudása,
embersége, derűje maradjon köztünk.
Szomorúan, szeretettel búcsúzom:
Gábor Csilla

Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu> ezt írta (időpont: 2021. márc.
15., H, 21:15):

--
Dr. Gábor Csilla, egyetemi tanár
BBTE, BTK, Kolozsvár

Prof. univ. dr. Csilla Gábor
Universitatea Babeş-Bolyai Cluj, Facultatea de Litere
Departamentul de Literatura maghiară

Prof. dr. Csilla Gábor
Babeş-Bolyai University, Cluj, Faculty of Letters
Department of Hungarian Literary Studies