[Hungarologia] Re: FW: Gyászhír - elhunyt Jankovics József

Ismail Dogan dogan_ismail at hotmail.com
2021. Már. 15., H, 18:39:26 CET

Szomorú idők, szomorú hír

Nyugodjék békében!

Android için Outlook<https://aka.ms/ghei36>'u edinin

________________________________
From: hungarologia-bounces at lists.bibl.u-szeged.hu <hungarologia-bounces at lists.bibl.u-szeged.hu> on behalf of Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>
Sent: Monday, March 15, 2021 6:20:52 PM
To: Levelezőlista <hungarologia at bibl.u-szeged.hu>
Subject: [Hungarologia] FW: Gyászhír - elhunyt Jankovics József

-----Original Message-----
From: Dr. habil. Csernus Sándor, PhD, DSc [mailto:csernus at hist.u-szeged.hu]
Sent: Monday, March 15, 2021 3:02 PM
To: Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>
Cc: Levelezőlista <hungarologia at bibl.u-szeged.hu>
Subject: Re: [Hungarologia] Gyászhír - elhunyt Jankovics József

Nagy megrendüléssel és szomorúsággal értesültünk Jóska haláláról. Neve
tényleg összeforrt azzal amit alkotott. Tudományterületére nem lehet úgy
gondolni, hogy ne jusson eszünkbe tudása, kedvessége, szervezőkészsége,
bölcsessége, vidámsága, ... hogy ne jussanak eszünkbe baráti szavai. Most,
amikor naponta százával dőlnek ránk a halál hírei, még sokkolóbb
villámcsapásként ér az, ami közvetlenebbül érint... még ha régebbi i,s
feltolul sok közös emlék... Jó volt őt megismerni, jó volt, hogy valahol
utitársai lehettünk... Őszinte részvéttel osztozunk a család, a barátok és
szakma gyászában,

Csernus Sándor és Anikó
Szeged

   Idézet (Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>):

> Jankovics József
>
> Seregélyes, 1949. március 10. - Budapest, 2021. március 14.
>

> A Nemzetközi Magyarságtudományi Társaság vezetősége mély
> megrendüléssel tudatja, hogy 2021. március 14-én 72 éves korában
> elhunyt Jankovics József irodalomtörténész, a Nemzetközi
> Magyarságtudományi Társaság volt főtitkára, a Választmány tagja.
>

> Temetéséről és búcsúztatásáról később adunk tájékoztatást.
>

> --
> Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
> http://www.avg.com

Dr. habil. Csernus Sándor, PhD, DSc
egyetemi magántanár / professeur des universités Szegedi Tudományegyetem /
Université de Szeged BTK Középkori Egyetemes Történeti Tanszék / Institut
des Sciences Historiques AJTK Nemzetközi Tanulmányok / Faculté de Droit,
Études Internationales
6720 Szeged, Egyetem u. 2 / Hongrie