[Hungarologia] Gyászhír - elhunyt Jankovics József

Maria Kelemen m.kelemen at finn.fak12.uni-muenchen.de
2021. Már. 15., H, 13:19:08 CET

Mély megrendüléssel értesültem Jankovics József nagyszerű Kollégám/Kollégánk
haláláról.

Őszinte, együttérző szívvel osztozom a Család, a Barátok és a Kollégák
gyászában.

"Tudjuk pedig, hogy ha földi sátorunk összeomlik, van Istentől készített
hajlékunk, nem kézzel csinált, hanem örökkévaló mennyei házunk."

2 Korintus 5:1

Kelemen Mária

LMU München

Finnugor Intézet