[Hungarologia] FW: konferencia meghívó

Nemzetközi Magyarságtudományi Tá Nemzetközi Magyarságtudományi Tá
2021. Jan. 20., Sze, 14:03:57 CET

From: Ferenc Pozsony
Sent: Tuesday, January 19, 2021 6:34 PM
To: Magyarságtudományi Társaság <nmtt at iif.hu>
Subject: Fw: konferencia meghívó

----- Továbbított üzenet -----

Feladó: Tapodi Susana - Monica

Tárgy: konferencia meghívó

Kedves Kollégák!

Friss erőket az új évben! Gondoltam, nem árt emlékeztetni Önöket/Benneteket a csíkszeredai szervezésű konferenciára, melyre szeretettel és érdeklődéssel várjuk/várunk.

A Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Csíkszeredai Kara, Humántudományok Tanszékének Kultúraközi Kölcsönhatások Kutatóközpontja háromnyelvű online konferenciát szervez Válság, változás, perspektívák / Crize, schimbări și perspective / Crisis, Change and Perspectives címmel, 2021. április 16‒17 között.

Jelentkezési határidő: 2021. január 31.