[Hungarologia] FW: Meghívó Kelet-Közép-Európa mint kulturális konstrukció c konferenciánkra

Magyarságtudományi Társaság nmtt at iif.hu
2021. Ápr. 29., Cs, 11:18:59 CEST

                                                 KELET-KÖZÉP-EURÓPA MINT KULTURÁLIS KONSTRUKCIÓ

Nemzetközi komparatisztikai konferencia

Tisztelettel meghívjuk az NN_125791 komparatisztikai kutatócsoport által szervezett KELET-KÖZÉP-EURÓPA MINT KULTURÁLIS KONSTRUKCIÓ című nemzetközi komparatisztikai konferenciára, melyet a Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kara és nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem Közép-európai Tanulmányok Kara szervezésében online eseményként tartunk

2021. MÁJUS 6–7-ÉN.

A konferencián való részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

Részletek a csatolt programban!

Üdvözlettel:

Ódor-Hámori Ildikó

--
Ódor-Hámori Ildikó

Pannon Egyetem
Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar Dékáni Titkárság
Telefon: 06-88-624-000, 6239-es mellék
E-Mail: hamori.ildiko at mftk.uni-pannon.hu

--
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com