[Hungarologia] Debreceni Nyári Egyetem_2020. őszi magyar kurzusok

Debreceni Nyári Egyetem debrecen at nyariegyetem.hu
2020. Aug. 25., K, 10:21:50 CEST

Kedves Barátunk!

Nagy örömünkre szolgál, hogy a mindannyiunkat sújtó pandémia ellenére 2020-ban is sokan határoztak úgy, hogy a Debreceni Nyári Egyetem online kurzusain keresztül fejlesztik magyar nyelvtudásukat. A nyári hónapokban közel 150 külföldi nyelvtanuló választott bennünket, és sikeresen befejezte a 40 órás nyelvkurzusokat vagy a 8 órás tematikus kurzusokat.

Ezen tapasztalatok alapján ősszel is folytatni kívánjuk ezeket a kurzusokat, sőt további lehetőségeket is ajánlunk a magyar nyelv és kultúra iránt érdeklődőknek online és kontakt formában egyaránt. Az alábbi táblázatban bemutatjuk az őszi kínálatot, amelynek részleteiről honlapunkon ( [ http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php | http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php ] ) tájékozódhatnak.

Reméljük, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb kurzust, és ősszel ismét találkozunk.

Online kurzusok

Kontakt órás kurzusok

Intenzív őszi magyar nyelvkurzus (4 hetes/40 órás)

Egyhetes kurzus (30 órás)

Őszi magyar nyelvkurzus (10 hetes/40 órás)

Kéthetes kurzus (60 órás)

Őszi magyar nyelvkurzus (10 hetes/20 órás)

Privát kurzus

Maradj Otthon Társalgó (4 hetes/8 órás)

Magyar Konyha (4 hetes/8 órás)

Nem csak népdalok (4 hetes/8 órás)

Dear Friend,

We are delighted to inform you that in spite of the threatening pandemic many of you decided to improve your Hungarian language skills through the online courses offered by Debrecen Summer School in 2020. As a result, nearly 150 foreigners have successfully completed our 40-hour Hungarian courses or 8-hour thematic courses during the summer.

Based on these experiences, we would like to continue these courses during the autumn of 2020, offering an even wider range of opportunities—both online and in contact hours—for those who are interested in Hungarian language and culture. The table below shows a variety of autumn courses you can choose from. For details of the individual courses please visit our website at [ http://www.nyariegyetem.hu/ | http://nyariegyetem.hu/kurzusaink.php ]

We do hope that you will find the most suitable course for your needs, and we can see you again this autumn.

Online Courses

Contact Hour Courses

Intensive Autumn Hungarian Language Course

(4 weeks/40 class units)

One-week Course

(30 class units)

Autumn Hungarian Language Course

(10 weeks/40 class units)

Two-week Course

(60 class units)

Autumn Hungarian Language Course

(10 weeks/20 class units)

Private Course

Stay Home Lounge (4 weeks/8 class units)

Hungarian Cuisine (4 weeks/8 class units)

Not Just Folk Songs (4 weeks/8 class units)

Dr. Péter Szaffkó and the DSS staff
Debreceni Nyári Egyetem
Debrecen Summer School
Sommeruniversität Debrecen