[Hungarologia] Segner-emléktábla Göttingenben

Bene Sándor bene.sandor at btk.mta.hu
2018. Ápr. 16., H, 20:55:01 CEST

Kedves Irén,

szerény főtitikári minőségemben azt hiszem, mindnyájunk, az egész Magyarságtudományi Társaság nevében gratulálhatok; fantasztikus, hálásak vagyunk érte és nagyon köszönjük! A reakciókból láthatja, nem dolgozott hiába – és talán érlelődik egy egyetemtörténeti konferencia lehetősége, ezúttal a természettudósokra koncentrálva.

Szívélyes üdvözlettel,

Bene Sándor